Retouren

recht van retour

Binnen 14 dagen nadat je je pakket hebt ontvangen, mag je bij ons een retour melden.

Dit kun je doen door de producten meteen via onderstaande stappen terug te sturen, maar je mag ons ook eerst mailen dat (een deel van de) bestelling retour komt, bijvoorbeeld door gebruik te maken van het Europees modelformulier voor herroeping (gebruik van dit formulier is overigens niet verplicht). Na zo'n mailtje heb je 5 dagen om de boel daadwerkelijk naar ons terug te sturen. 

Zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat jij hebt aangegeven van de aankoop af te zien, zorgen wij ervoor dat jij je geld terug krijgt. Het terugstorten van jouw geld gebeurt altijd op hetzelfde betaalmiddel als waarmee je in eerste instantie hebt besteld. Wij mogen bovendien wachten met terugbetalen tot we de producten terug hebben, of tot jij hebt aangetoond dat je ze hebt teruggestuurd.

zo stuur je iets terug

  • Vul het bijgeleverde retourformulier in en vermeld hierop je ordernummer
  • Stop de producten én het formulier samen in een retourpakket
  • Vermeld daarop duidelijk ons adres, ons antwoordnummer 
  • Geef je retourzending af bij het dichtsbijzijnde Post DHL-punt 
  • Bewaar je verzendbewijs goed, want hiermee kun je je pakket volgen

retouradres

Let op dat je bovenstaande informatie gelezen hebt voordat je producten retourneert. Onderstaand adres is alleen bedoeld voor retouren.

Prosalonshop.nl
Muzefalk 8
9281 MJ Harkema

kosten

   1. retourneren

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

   2. ruilen

 Aan de hand van het door jouw ingevulde orderformulier, maken wij jouw ruiling in orde.

Voor de kosten die voortkomen uit een ruiling sturen wij een betaallink toe. Wanneer deze betaling is voldaan, sturen wij jou de ruiling toe.

   3. fout in levering

Zijn producten beschadigd of heb je een verkeerd product ontvangen? Dan berekenen wij geen retourkosten en is je retour gewoon gratis.
Onze producten worden voor verzending gecontroleerd op staat en werking.

 

Wees bovendien voorzichtig met de verpakkingen: als je iets retour wilt zenden, moet je de verpakking zo intact mogelijk houden. Denk hierbij aan doosjes, kaartjes, labels of zakjes: scheur deze niet kapot. Het is namelijk niet noodzakelijk om de verpakkingen open te scheuren om te bepalen of je het artikel wilt houden.

Samengevat:

  • Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking vast te stellen.

 

klantenservice

Heb je nog vragen over retourneren of is er echt iets mis met het product (bijvoorbeeld een productiefout of wanneer er een verkeerd product geleverd is)? Dat lossen we graag goed op, uiteraard ook zonder dat jij kosten maakt. Neem in dat geval even contact met ons op.